2. Datele de livrare
Introduceti adresa de livrare sau selectati adresa deja existenta in contul dumneavoastra.
3. Datele de facturare
Introduceti datele de facturare sau selectati datele deja existente in contul dumneavoastra.
4. Modalitatea de transport
Selectati modalitatea de transport dorita si apasati butonul Continua.
5. Modalitatea de plata
Selectati modalitatea de plata si apasati butonul Continua.
1. Adaugarea produselor in cos
Pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi, apasati butonul "Adauga in cos" din dreptul sau. Daca doriti mai multe bucati din acel produs, mergeti in zona cosului si ajustati cantitatea in functie de preferintele dumneavoastra. In momentul in care aveti toate produsele dorite in cos, apasati butonul de finalizare comanda din zona cosului.
6. Finalizarea comenzii
Verificati corectitudinea datelor (datele personale, cantitatile produselor adaugate, modalitatea de livrare si plata). Adaugati un voucher (daca aveti unul valabil), bifati casuta pentru exprimarea acordului termenilor si conditiilor si apasati butonul Finalizeaza comanda.
Livrati si in afara Romaniei?
Da. Găsiți lista țărilor în care livrăm și costul minim de transport în pagina LIVRARE
Pot face comenzi in numele unei companii?
Procedura de comanda este identica cu cea pentru persoane fizice, doar ca la "Adresa de facturare" completati datele firmei pentru care va fi emisa factura fiscala.
Cum platesc, ce modalitati de plata pot folosi?
Modelaitatea de plată este EXCLUSIV PLATA CU CARDUL. Nu folosim metoda de plată RAMBURS sau NUMERAR.
Pentru plata online cu cardul sunt acceptate cardurile Visa, MasterCard, inclusiv cardurile obisnuite de cultura. Optand pentru aceasta varianta, plata prin card, veti fi redirectionat catre o pagina securizata unde vi se va cere sa introduceti detaliile cardului dumneavoastra. Sistemul PlatiOnline.ro functioneaza pe sistemul autorizare/incasare. In momentul in care ati facut o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia va fi blocata in contul dumneavoastra la dispozitia noastra. Conform reglementarilor Visa si Mastercard incasarea sumei aferente comenzii se face in momentul in care expediem coletul catre dumneavoastra (moment in care produsele aferente comenzii parasesc depozitul nostru si pentru care exista o dovada a predarii acestora serviciului de curierat/Posta Romana in vederea livrarii catre client).
In cazul in care expedierea comenzii nu este posibila, suma va fi deblocata imediat, in momentul in care se constata aceasta situatie (maxim 30 zile conform legilor in vigoare). Pentru mai multe detalii si informatii privind sistemul securizat de plata online, va rugam sa accesati pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.
Cum anulez o comanda?
Pentru anularea comenzilor va rugam sa ne contactati prin e-mail la contact@cinearecarte, sau la numarul 0766874333 sau pe facebook Messenger de pe pagina noastră Facebook/cinearecarte
Cum primesc comanda?
România
Pentru livrarea comenzilor, librarie.cinearecarte.ro utilizeaza serviciile E-Colet, prin care beneficiați de cel mai mic preț de livrare la momentul în care faceți comanda. In functie de zona de livrare, durata medie si costurile transportului pentru toate comenzile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:
București: Curier livrare la ușă - Timp de livrare 1 - 3 zile lucrătoare. Livrarea este GRATUITĂ.
Timpul de livrare al unei comenzi este specificat pentru fiecare comanda si depinde de disponibilitatea produselor si de modalitatea de expediere a coletului pana la adresa specificata de dumneavoastra.
Cum returnez o comanda?
Pentru returnarea comenzilor va rugam sa ne contactati folosind trimitand un mesaj cu subiectul "Formular returnare - Doresc sa returnez" la adresa de email contact@cinearecarte.ro
Returnarea produselor conform OG34/2015 se poate face dupa ce ati constatat o defectiune a produsului comandat sau fara o motivatie anume, in termen de 14 zile calendaristice. În cazul cărților și alte tipuri de conținut scris, audio sau video, ele nu pot fi returnate după deschiderea pachetului recepționat de la curier. Dacă refuzați produsul (cartea) înainte de deschiderea coletului, GEORGESCU CALIN-LIVIU PFA are obligatia sa va returneze contravaloarea produselor comandate in termen de 14 zile calendaristice.
Cum imi creez un cont?
Pentru a va crea un cont pe site trebuie sa selectati optiunea Cont Nou din meniul Cont. Completati campurile EMAIL, PAROLA, NUME, PRENUME si NUMAR TELEFON. In scurt timp veti primi un mail de confirmare a crearii contului pe librarie.cinearecarte.ro
Datele furnizate de dumneavoastra sunt confidentiale, ele fiind folosite doar in scopul efectuarii comenzilor si al comunicarii informatiilor referitoare la acest site.
Cum intru in contact cu un operator?
Dorim sa pastram o legatura cat mai stransa cu dumneavoastra de aceea va punem la dispozitie urmatoarele metode de contact:
Pentru a va crea un cont pe site trebuie sa selectati optiunea Cont Nou din meniul Cont. Completati campurile EMAIL, PAROLA, NUME, PRENUME si NUMAR TELEFON. In scurt timp veti primi un mail de confirmare a crearii contului pe LibrariaOnline.ro .
Datele furnizate de dumneavoastra sunt confidentiale, ele fiind folosite doar in scopul efectuarii comenzilor si al comunicarii informatiilor referitoare la acest site.
Compara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.